ŞÜKRAN ENGİN

ÖMER ENGİN

SOE     |  Diş Hekimliği  |  Akupunktur  |  Dental Fotograf   |  Biz Kimiz  | İletişim   |    E-mail

Tel:+90 (216) 345 5916    +90 (216) 345 6034

Estetik Diş Hekimliği  | Protez  |  Diş Hastalıkları Tedavisi | Periodontoloji  | Ortodonti | Pedodonti | Çene eklemi Rahatsızlıkları

Çene ortopedisi (Ortodonti)

Ortodonti, dişler ve çenelerin estetik ve fonksiyonunu ideale ulaştırarak bireyin yaşam kalitesini yükseltmesine katkıda bulunan bilim dalıdır.

Hangi yaşta olursa olsun, tedavi edilmeyen ortodontik problem ileride daha kötü sonuçlar doğuracaktır. Zaman içinde, çapraşıklık  dişler gerektiği gibi temizlenemediği  oluşan çürük ve diş eti hastalıkları, diş kayıplarına sebep olacaktır. Ortodontik tedavi ile dişler çene kemiği üzerinde olması gerektiği şekilde konumlarını alırken kapanış bozukluklarından kaynaklanan eklem, baş, boyun ya da başka organlara yansıyan ağrılar yok olacaktır.

Önceleri sadece çocuklara önerilen bir tedavi biçimi olan ortodonti günümüzde gençlerde ve yetişkinlerde de başarıyla uygulanmaktadır.

Ortodonti, dişlerinizin sağlığı ile beraber, gülümsemenizin de düzelmesini ve daha iyi olmasını sağlayan bir bilim dalıdır. Bireyin kapanış bozuklukları ve tedaviden beklentileri bir başkasından farklı olduğundan, hekiminiz gereken en iyi tedavi yöntemini size önerecektir.

Site içeriğinde bulunan tıbbi bilgiler destek sağlamak içindir. Hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi, tanı ve teşhis koyması yerine geçmez.

SOE Ömerpaşa cad. Dr.Mustafapaşa Apt. N0:92 d:4 Erenköy/ İstanbul -Türkiye

Tel: +90 (216) 345 5916     +90 (216) 345 6034

Copyright © SOEDENTAL. 2000-2012 Tüm hakları saklıdır.

Görsel ve Yazılı Eserlerin İzinsiz Olarak Kısmen veya Tamamen Kopyalanması ve Kullanılması, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Göre Suçtur.
All Images and Text Published in www.soedental.com are Copyright © Protected by The Author, All Rights Reserved. Use By Author Permission Only.
Son güncelleme: 04-08-2012 .